Monday, October 18, 2010

- Mesej Keramat Insan Tercinta -

Mesej Keramat daripada insan yang amat aku CINTAI dan aku SAYANGI:

"Salam. Harapan mak dan abah supaya hangpa adik beradik saling bantu membantu dan bertolak ansur agar semua urusan dipermudahkan Allah SWT. Toksahlah gaduh2 lagi."

Abah dan Mak yang sentiasa 'sporting' dan 'supporting'

Mesej ini aku akan simpan dalam 'handset' aku. Aku tak akan lupakan harapan ini. Nak menangis juga aku waktu terima mesej tersebut hatta diri dalam kemarahan. Allah.... Mak, Abah... Abang minta maaf sangat-sangat. Sesungguhnya abang ingin menjadi yang terbaik untuk Mak dan Abah. Tapi, abang tak dapat mengawal api kemarahan yang makin menyala pada waktu itu. Semoga Mak dan Abah maafkan dan ampunkan dosa yang telah abang lakukan ini. Doakan abang supaya menjadi hamba-Nya yang soleh dan taat kepada Mak dan Abah. Buat adik, abang minta maaf sangat-sangat. Tiada niat untuk membencimu. Cumanya....

Minta maaf sekali lagi. Hanya itu yang dapat diungkapkan dari dasar hati.

Wallahu a'lam.

0 orang tertinggal pesanan:

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP