Friday, October 17, 2008

-PerMuLaaN-

Assalamualaikum....

Alhamdulillah, bersyukur sangat2 sebab akhirnya jadik jugak aku nak buat blog. Tapi dah ketinggalan dgn yang sahabat2 yang lain dah. Dah lama dah teringin nak buat blog nih, tapi tu la, mana ada kemahuan di situ ada jalan. Nak 1000 daya, tak nak 1000 dalih. Betul tak?

Objektif untuk buat blog nih pon bukan saja2. Macam sahabat2 yang lain, blog nih sebagai tempat luahan hati, kisah hidup, perkongsian pendapat, perkongsian ilmu, penyelesaian masalah dan sebagainya. Nih kali pertama la aku buat blog. Sebelum nih, tak pernah pon terfikir nak buat blog. Entah, datang mana seruan mengajak aku untuk membuat blog sendiri. Harap dengan blog nih, aku dapat berkongsi ilmu dengan sesiapa yang melayari blog aku nih. Sama2 la kita berkongsi ilmu. Ilmu yang bermanfaat itu ilmu yang dia amalkan dan disampaikan kepada orang lain.

Kepada yang melayari blog aku nih, selamat membaca. Moga2 apa yang kalian dapat daripada aku, buat penilaian yang sebenar-benarnya. Jika baik apa yang disampaikan daripada aku, Alhamdulillah. Tapi jika yang disampaikan tidak baik dari aku, aku mohon jutaan kemaafan dan harap kalian maafkan aku dan kalau sudi, tegurlah aku yang masih belajar nih. Harap, yg baik itu lebih banyak dari yang buruknya, bahkan lebih baik jika tiada yang buruknya. Amiinn...

Sekian, Wallahu a'lam.... =]

0 orang tertinggal pesanan:

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP