Wednesday, June 24, 2009

- AmPuN MaK AmPuN -

Assalamu'alaikum....


Sungguh banyak perkara yang berlaku dalam bulan nih. Ya Allah, boleh pulak aku lupakan satu hari yang bermakna bagi mak aku. Aduuhh... Apa punya anak daaa... Kasihan mak aku...

Mak, Selamat Hari Lahir buat Mak. Minta maaf sebab abang tak ingat hari lahir mak. Baru ingat kelmarin. Dah lepas dah pon hari bermakna buat mak. Maaf bangat sih... Abang bukan sengaja hendak melupakan, tapi memang terlupa... Betul-betul terlupa. Adoii...

Mak, terima kasih kerana melahirkan abang yang tak berapa baik nih....
Mak, terima kasih kerana menjaga abang yang nakal masa kecik-kecik dulu...
Mak, terima kasih kerana membesarkan abang sehingga abang dapat masuk ipta...
Mak, terima kasih kerana merawat abang waktu abang sakit dahulu...
Mak, terima kasih kerana menjaga pakaian, makan minum abang selama nih...
Mak, terima kasih atas segalanya mak...

Ampunkan dosa-dosa abang pada mak, dan maafkan abang kerana menyusahkan mak... Tiada mak yang terbaik buat abang selain mak sahaja. Ya Allah, terima kasih kerana mengurniakan aku seorang insan yang sanggup bersabar dan menyara aku selama ini. Hanya Engkau sahajalah yang dapat membalas segala jasa mak aku selama ini.

Ya Allah, tempatkanlah mak dan abah aku dalam kalangan orang yang beriman dan para solihin.
Amiinn... Ya Rabbal 'alamin...

- SelamaT HaRi LahiR MaK -



Wallahu a'lam...

0 orang tertinggal pesanan:

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP