Saturday, June 20, 2009

- KeMbaLi koT?? -

Assalamu'alaikum...

Lama sudah aku tak berperanan sebagai penulis. Menulis merupakan sebahagian daripada hobi kecil aku. Acap kali aku mengadap 'laptop', aku tak jadi nak membuat sebuah contengan, apatah lagi coretan. Hahaha..... Macam mengalami masalah mental la pulak. Mungkin, mana la tahu kan. Hehehe... Tak mengapa, yang penting aku tahu bahawa aku sihat wal'afiyat sekarang.

Diniiatkan dalam hati, nak menyambung semula conteng menyonteng di blog nih, tetapi tak tahu sama ada mampu bertahan atau tidak. Insyaallah, mampu bertahan kot. Doa-doakanlah ya. Amiinn...

Ada lagi lebih kurang 2 minggu aku nak masuk semester 5. Lepas habis semester 5, aku akan pergi LI. Rencananya, mahu LI dekat-dekat kawasan Alor Setar saja. Minta-mintalah dapat LI kat Alor Setar. Tak payah nak susah LI kat tempat jauh-jauh. Serik-serik. Kalau cari calon pon, tak nak yang jauh-jauh sangat. Tapi kalau sudah jodoh dengan orang jauh, nak buat macam mana. Hmm...

Okeh, setakat nih dulu kot aku contiyang2 nih. Doakan kejayaan aku di dunia dan di akhirat ya. Amiinn...

Wallahu a'lam...

0 orang tertinggal pesanan:

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP